sobota, 15 czerwca 2013

No to zaczynamy…!

Witam wszystkich odwiedzających w moim małym kawałku świata. Właśnie stworzyłam miejsce, które będzie tylko moje, tylko o mnie, tylko o tym, co robię… Mam artystyczną duszę, która musi się jakoś wyładować i to właśnie tu będę prezentować swoje małe „dzieła”.
Nigdy nie pisałam bloga, wręcz uważałam to za dziecinadę, a jednak i na mnie przyszedł czas…  a czym się zajmuję? Wszystkim co związane jest ze scrapbookingiem. Tworzę kartki okolicznościowe, albumy, ozdobne pudełeczka, exploding boxy, oryginalne ozdoby sezonowe, laleczki i wiele innych pamiątek. Również temat dziecięcy pojawia się w moich artystycznych działaniach. Na początku będzie może trochę chaotycznie, ale muszę jakoś nadrobić zaległości.. później wszystko się unormuje jak już będę wrzucać prace na bieżąco, a więc  po kolei…

Na początek kilka karteluszek…

















1 komentarz:

  1. Trafiłam tu, na początek, 23 września, cieszę się , że stosunkowo wcześnie i czy chcesz czy nie z ogromną radością wprowadzam się. Fifi życzę Ci sukcesu, chociaż właściwie jestem w 100% przekonana, że go odniesiesz. Jesteś absolutną zdolniachą!!!

    OdpowiedzUsuń