sobota, 20 lipca 2013

Brzoskwiniowo...

Letnie, soczyste kolorki niczym dojrzewające w słońcu brzoskwinie.. taki jest właśnie ten scrap. Do stworzenia tła użyłam gesso, które miejscowo nakładałam przez maskę, a miejscowo po całości. Następnie pomalowałam je farbą akrylową żółtą, czerwoną i białą uzyskując interesującą mnie kolorystykę. Nałożyłam przez maskę czarną farbkę akrylową za pomocą gąbeczki, troszkę postemplowałam, gdzieniegdzie poprószyłam różowym brokatem i na koniec zrobiłam trochę czarnych chlapnięć. W tle "zatopiłam" też napisy i motyle, dodatkowo posypałam je pomarańczowym brokatem uzyskując efekt motyli mieniących się słońcu. Imiona natomiast potuszowałam delikatnie na biało, by troszkę je wyróżnić.Całość letnia, soczysta i skromna wędruje na wyzwanie 13arts "Brzoskwinie i róże".











8 komentarzy:

  1. piękna praca . dziękuję za udział w wyzwaniu Ewik DT 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Pięknie to wszystko połączyłaś i wyszła naprawdę świetna praca! Bardzo mi sie podoba!!! Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, aż brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  4. D;a mnie też rewelacyjnie i prześlicznie...Opis na poziomie artysty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca, ogromnie mi się podoba. Niby skromna ale ma w sobie tyle uroku i ciepła !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, a dziewczynki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wpadłam poinformować, że ruszył zapisy na udział w spotkaniu Life Lift Summer Crafts.
    Po szczegóły zapraszam na bloga http://liftsummercrafts.blogspot.com/2013/08/informacje-dotyczace-life-lift-summer.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny.. każdej z osobna dziękuję za ciepłe słowa pozostawione na moim blogu.. bardzo wiele to dla mnie znaczy.
    Agnieszko Arnold - dziękuję za info, ale tego dnia bawię się na weselu i niestety nie mogę skorzystać z tej wspaniałej imprezy.

    OdpowiedzUsuń