czwartek, 18 lipca 2013

Morza szum...

Najpierw było piękne zdjęcie, a potem zalane buty i właśnie to drugie ujęcie zdecydowanie bardziej mi się podoba. Scrap mediowy w morskich kolorach. Faktury tworzyłam głównie przy użyciu gesso, z pomocą poszarpanych pasków papieru, drobnych kawałeczków pozostałych po paskach, kilku muszelek, tekturkowych cyferek i maski. Całość pokryłam farbą akrylową, używając dwóch odcieni niebieskiej, białej i odrobiny zielonej. Do tego dorzuciłam troszkę hologramowych kółeczek, zielonego grubego i drobnego niebieskiego brokatu i stempelkowe, powydzierane napisy. Troszkę pocieniowałam cyfry pastelą suchą jasno i ciemnoniebieską, muszle pociągnęłam delikatnie lakierem by nadać im odrobinę połysku, trochę chlapnięć białą farbą akrylową i na koniec dwie odlatujące mewy narysowane pisakiem.









Pracę zgłaszam na wyzwania:

Sklep-ewa.pl  Wyzwanie #15 - Morza szum


Stempell&Kartoon Wyzwanie # 15 W FORMACIE 30x30 


Galeria Rae Wyzwanie nr 27 – Góry czy morze?


Zdecydowanie wolę morze, ale w tym roku jedziemy w góry :)

9 komentarzy:

  1. Przepięknie ozdobiona pamiątka z wakacji :)
    Ja też kocham morze, ale po ostatnim wypadzie do Zakopanego zaczęłam zakochiwać się w górach.
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Ty go nie zrobiłaś, tylko wyczarowałaś normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny i tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe bogactwo faktur ...
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Galeri Rea - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny LO's, genialna faktura, cudownie błyszczy, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie mediowo oprawione zdjęcie. Brawa za kreatywność i zdolności artystyczne!;) I dziękuję za udział w wyzwaniu Stempell&Kartoon:)

    OdpowiedzUsuń