sobota, 13 lipca 2013

Na słodko!

Słodka karteczka na urodziny dla małej jubilatki. Jednocześnie posyłam ją na słodkie wyzwanie Piątku Trzynastego.


Kartka ma format DL, trochę recyklingu (mam na myśli oczywiście misia w tle), brzegi przybrudziłam gdzieniegdzie gesso i poprószyłam delikatnie brokatem, torcika zrobiłam z papieru z serii Kapuśniaczek pastele oraz ozdobiłam borderem, który dostałam od Danusi i samoprzylepnymi półperełkami. Na torcie tekturkowa dwójeczka posypana brokatem. Do całości dołożyłam troszkę kwiatków: białych, papierowych różyczek i piankowych, beżowych pąków róż, pomiędzy kwiatami przebijają się perełki na drucikach, a żeby nie było za smętnie kompozycje kwiatowe ubrałam w soczysto zielone listki. Efekt całości oceńcie sami :)







3 komentarze:

  1. ov jeju o jeju! kartka jest cudowna! ten misiak jest przesłodki! ah cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń