piątek, 5 lipca 2013

Ślubnie w stylu retro...

Ostatnio jakoś tak przypasowały mi karteczki w pudełeczkach, więc przygotowałam następną w dość nietypowych kolorach jak na przypadającą jej okazję. Myślę jednak, że znajdzie ona swoich wielbicieli... jednego ma już we mnie :)


Pudełko



Kartka




Karteczka leci na następujące wyzwania:

1. Lemonade Challenge #55 - cytujemy


2. Na Strychu - wyzwanie z mapką


3. Scrapgang - do pary


W mojej pracy do pary są następujące elementy:
- do pary kartki jest pudełko
- pudełko składa się z 2 części: spodu i wieczka
- całość wykonana jest z 2 rodzajów papieru
- 2 duże białe róże
- 6 małych białych róż
- 6 pąków róż w kolorze ecru
- 14 listków z dziurkacza
- 2 gałązki z wykrojnika
- 2 duże dżety
- 2 małe dżety
- 2 cytaty
- 2 zwroty: "ten moment" i "w dniu ślubu"


Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Cudna! Uwielbiam kartki z mapami ;)
    Dziekuje za udział w Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancki i romantyczny zestaw, po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, śliczna, niby prosta a zachwyca !!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń