sobota, 28 grudnia 2013

I po świętach...

Jak zwykle... święta, święta i po świętach...
No cóż, zaniedbałam ostatnio nieco mojego bloga, ale nie oznacza to, że nic nie robiłam. Przedświąteczne remonty, porządki i przygotowania sprawiły, że nie miałam kiedy tu zajrzeć, a co ciekawe, w moich grudniowych pracach wcale świąt nie było widać. Zrobiłam jedną, jedyną pracę w klimacie świątecznym widoczną na poniższych zdjęciach.
Bombka wykonana z kuli styropianowej i pianki dekoracyjnej zwykłej i brokatowej. Do wykończenia pracy użyłam farb akrylowych, zawieszki i złotego sznureczka.






Ostatnio głowę mam zajętą też innymi sprawami związanymi z moją przyszłością zawodową... jak się wszystko pomyślnie rozwiąże, to niejedna scraperka będzie zadowolona, ale więcej informacji na ten temat mam nadzieję w niedalekiej przyszłości :)

2 komentarze:

  1. No, znając Twoją determinację tak sądziłam, że organizujesz swoje życie zawodowe. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt szybko wcisnęłam enter! Twoje dziewczynki ucieszyły się chyba z takiej bombki, jest super!

    OdpowiedzUsuń