sobota, 1 lutego 2014

Scrap - rynek w Polsce!

Kochani, dzisiaj mam nietypową prośbę...
Potrzebuję zbadać statystycznie polski rynek scrapbookingu. Interesuje mnie dosłownie wszystko: jakie osoby tworzą, co tworzą, w jakiej tematyce, od kiedy i z czego tworzą, ile kosztuje was ta pasja, dlaczego zainteresowałyście/liście się scrapbookingiem itp. W miarę możliwości proszę o rozpowszechnienie tej ankiety na swoich blogach... będę baaaaaardzo wdzięczna.

https://docs.google.com/forms/d/15cb8rvEV0OmfqekR27kbwhVLDJsGEOw-_-YmNeUQUMw/viewform#start=openform

Formularz otworzy się po kliknięciu na zdjęcie. Z góry przepraszam za brak "ą" i "ę" w formularzu.. nie wiem czemu te znaki mi się nie wyświetlały, ale mam nadzieję że wszystko jest czytelne :)

2 komentarze:

  1. Wszystkim, którzy poświęcili mi kilka minut i wypełnili ankietę BAAARDZO DZIĘKUJĘ!!! :))

    OdpowiedzUsuń