niedziela, 9 lutego 2014

Urodzinowo

Urodzinowa karteczka z pudełeczkiem... dla najlepszego szwagra i jednocześnie brata mojego męża :))


Pudełko





Karteczka






A w środku wierszyk, który specjalnie dla mnie układała moja przyjaciółka :)

Do Piotrkowa dziś jedziemy
I przez tydzień pić będziemy!!!
Bo 5 luty to urodzin data
Kiedy trudy porodu poznała Małgorzata.
  
Dwunasta dziesięć to ta godzina,
w której narodził się Marcin dziecina!!!
 Wszyscy więc mają dziś dziarskie miny
Bo są wujcia Paluszka okrągłe urodziny!
Pierwsza zdrowia Lila życzy
Szczęścia, kasy i słodyczy!
Bo to Chrzestny jej kochany!!!
Taki dziś uradowany!
Spytać ma Amela chęć:
Toż to już trzydzieści pięć?
Co tu życzyć myśli Lechu…
Pracy mniej, a więcej śmiechu!
Marta życzy uroczyście
Wzruszona dziś bardzo oczywiście!!!
Więzi z synkiem wyjątkowej
Karolinki tylko zdrowej!
Czasu więcej dla Twej Niny
Wspólnych wyjazdów całe tuziny!

W szczęściu, miłości żyj nam 100 lat!
Z całą rodzinką życzy Ci brat!

7 komentarzy:

  1. Śliczna :) A wierszyk jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzenia rewelacyjne! Karteczka i pudełko wyglądają elegancko. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, kartka bardzo pomysłowa :) No i wiersz- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, myślę że każdy by się z takiej ucieszył!

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm really imƿressed with your writing skills
    as well aѕ with the layout on your blog. Is this a pad theme or did you modify it yourself?
    Аnyway keep up the exϲellent qualityү writing, it's
    rare to see a great blοg like this one today.

    My blog: fifa 14 ea sports

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna. Superaśny wierszyk. Widzę, że w pisaniu też masz talent. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochani za słowa uznania.. to dla mnie najlepsza motywacja :)
    Honoratko... w pisaniu nie jestem orłem - ten wierszyk układała moja przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń