środa, 26 marca 2014

Zaproszenia

Dzisiaj jeszcze pokażę dwa zaproszenia: Jedno na Chrzest Święty, natomiast drugie na ślub.

To powstało na specjalne zamówienie, na podstawie kartki, którą robiłam jakiś czas temu.. a dokładnie tej, tylko kartka była dla dziewczynki, a zaproszenia mają być na Chrzest chłopca.






Drugie zaproszenie, to pomysł na zaproszenie ślubne. Zdjęcie moje i mojego męża (kiedy byliśmy jeszcze "piękni i młodzi"), dane też nasze... bo przecież musiałam coś napisać i tak mi przyszło do głowy, natomiast tekst w środku jest zupełnie przypadkowy :) A wszystko na potrzebę przygotowania wzoru. Inspiracją tego zaproszenia jest ślub mojego znajomego, który odbędzie się w tym roku :) Tomasz jest fotografem - stąd taka, a nie inna forma zdjęcia :)








2 komentarze:

  1. Zaproszenie na chrzest urocze i oryginalne (bo zwykle wyglądają inaczej). Zaproszenie na ślub ciekawe. Zdjęcie jest przyklejone częściowo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.. Staram się wychodzić poza kanony tradycyjności :)
    W tym drugim zaproszeniu zdjęcie przyklejone jest częściowo.

    OdpowiedzUsuń