piątek, 11 lipca 2014

Portfel

Pamiątka ślubu ...portfel cały wypchany.. "dolaramiiii".. Po dość długim czasie wróciłam do tej formy pamiątki i chyba zatrzymam się przy niej na dłużej. Jest do dobry pomysł na podarowanie pieniędzy nie tylko Młodym, ale i chrześniakom, komunistom czy osiemnastolatkom... tym bardziej, że chcąc się bawić np. na weselach, z roku na rok trzeba do koperty wkładać coraz więcej :/





Jak myślę większość z Was zauważyła, od jakiegoś czasu zdjęcia, które zamieszczam na blogu są opatrzone logotypem. Czas chyba najwyższy zdradzić nieco więcej na temat mojego życia zawodowego. Otóż od 1 lipca tego roku oficjalnie działam pod nazwą Snip Art - Pracownia Artystyczna. Mam nadzieję, że do końca lipca uda mi się zorganizować swoją pracownię, wszystkie potrzebne sprzęty i załatwić wszystkie, z tym faktem związane, formalności. 
A czym będę się zajmować? Główną gałęzią będzie produkcja oraz sprzedaż półproduktów do scrapbookingu i rękodzieła, a także sprzedaż gotowych wyrobów. Niedługo powstanie również sklep internetowy, blog firmowy z inspiracjami i tutorialami.. ale o tym to wkrótce.
Profil na facebooku już jest i tam jestem bardziej na bieżąco - zapraszam do lubowania Snipowego zakątka ;)

https://www.facebook.com/snipart.pracowniaartystyczna


Pozdrawiam i życzę miłego dnia!!
Marta - Snip Art

2 komentarze:

  1. Portfelik - rewelacyjny pomysł :) Na pewno kiedyś skorzystam z takiego pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel jest świetny! A za przedsięwzięcia zawodowe trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń