poniedziałek, 17 listopada 2014

Drzewka szczęścia

Dziś nie będzie ani o papierkach, ani o laleczkach, ani o kwiatach... dzisiaj pokażę Wam drzewka szczęścia jakie mam okazję teraz robić. Drzewka są albo z kwiatków, albo z tiulu... które bardziej przypadają Wam do gustu?

KWIATOWO - POMARAŃCZOWO
Od półtora roku mój ulubiony kolor.. czyli od kiedy jestem ruda ;)







TIULOWO - CUKIERKOWO
Może do pokoiku małej księżniczki...?






TIULOWO - WALENTYNKOWO
Wyszło baaaaardzo ogniście ;)




TIULOWO - ZIMOWO 
W mojej pracowni już pachnie świętami, więc musiało powstać również drzewko w zimowej kolorystyce... idealne do świątecznego, współczesnego wnętrza.





To drzewko chciałabym zgłosić na #31 wyzwanie sklep-ewa.pl "Nadchodzą Święta!"

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-31-nadchodza-swieta.html

A może i wy podejmiecie wyzwanie?



Chciałabym zaprosić Was do mojego sklepiku www.snipart.pl na zakupy oczywiście.
Już wszystko działa... chyba! ;)
Na razie oferuję tylko płatności przelewem i wysyłkę pocztą na terenie PL, ale w tym tygodniu mam nadzieję, uda mi się sformalizować wysyłki kurierskie i będę pracować nad pozostałymi udogodnieniami.
Póki co zapraszam do obejrzenia sklepowych półek i pierwsze zakupy. :)
A dla mojej szczęśliwej trzynastki... moich wiernych obserwatorów przygotuję dodatkową niespodziankę - kupony rabatowe. Kuponów będzie tylko 13, ponieważ w dniu dzisiejszym tylu mam obserwatorów, ale nie oznacza to, że tylko osoby obserwujące bloga mogą je otrzymać... obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy! Więc do dzieła! Pierwsze 13 osób, które skomentuje tego posta otrzyma mailem kody rabatowe ważne tylko do 30.11.2014r.!


Zapraszam i pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. O widzę po dłuższej przerwie ogarniać zaczynasz już nawet bloga Marto. Super! Życzę powodzenia i wielu klientów! Drzewka urocze! Mojego maile`a znasz. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie do końca ogarniam, ale staram się!
      Wiedziałam Danusiu, że będziesz pierwszą osobą, która tu zajrzy po tak długiej przerwie :) Oczywiście pierwszy kupon leci do Ciebie :)

      Usuń
  2. pomarańczowe drzewko jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu.. ponieważ jesteś drugą osobą z 13, która skomentowała post, poleciał do Ciebie kupon rabatowy na adres mailowy.

      Usuń
  3. Zgadzam się z diy zosi że pomarańczowe drzewko jest niesamowite. Najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.. Emilio do Ciebie również poleciał kupon rabatowy do wykorzystania na www.snipart.pl :)

      Usuń
  4. Cudowne jest to drzewko,) a z czego zrobione kwiatki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto.. kwiatki są materiałowe :) Kupon rabatowy nr 4 został wysłany.

      Usuń
  5. Mnie najbardziej przypadło do gustu czarno-białe ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również i moje ulubione :) Kupon nr 5 wysłany.

      Usuń
  6. No cóż, nie będę ukrywać, że drzewka bardzo mi się spodobały :)
    Moim absolutnym faworytem jest drzewko pomarańczowe... kocham wszelkie rudości, pomarańcze i insze takie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille.. kupon rabatowy nr 6 poleciał do Ciebie drogą mailową.

      Usuń
  7. Wszystkie drzewka są ciekawe, ale pomarańczowe drzewko jest bezkonkurencyjne :) takie wesołe i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń