środa, 17 grudnia 2014

Napis na życzenie

Dzisiaj "spełniłam życzenie" Marty odnośnie napisu "Wizytownik". Ponieważ sama uwielbiam mieć wybór i myślę że większość z Was również... w związku z tym powstały cztery wersje tego napisu, po dwa rozmiary z każdego wzoru. Mam nadzieję, że Marta dopasuje któryś do swoich potrzeb, a może i inni na tym skorzystają?
Wszystkie są już dostępne na www.snipart.pl w dziale Napisy.



No to jak? Macie jeszcze jakieś życzenia?
Piszcie w komentarzach lub na sklep@snipart.pl

Pozdrawiam!
                                                                               Marta





3 komentarze:

  1. To ja poproszę przepiśnik :), mam taki w planach do zrobienia :) I fajnie byłoby, gdyby u Ciebie można było kupić bazy albumów i notesów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ulo.. Będzie i Przepiśnik :) Bazy albumowe czekają już w kolejce do obfocenia i rozgoszczenia się na sklepowych półkach, tylko dla mnie trochę doba jest za krótka, ale wezmę Twoją prośbę pod uwagę i przesunę je w kolejce :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O fajne, wiem do kogo się zgłosić, gdy będę robić pudełeczko na wizytówki

    OdpowiedzUsuń