niedziela, 25 stycznia 2015

Po długiej przerwie...

...witam Was po raz pierwszy w tym roku. Aż wstyd, że pierwszy styczniowy post publikuję pod koniec miesiąca, ale ta dłuuuuga przerwa świąteczna strasznie mnie rozleniwiła. Po Nowym Roku nie mogłam się w sobie zebrać i wrócić do normalności, jednak nawał pracy i obowiązków szybko mnie do tego zmusił. W tym czasie powstało kilka nowości:






coś na miniony dzień babci i dzień dziadka...











...dołożyliśmy również swoją małą cegiełkę do finału WOŚP w jednej ze szkół podstawowych w Koluszkach...



 ...stworzyłam również firmowego bloga - w końcu! - i stwierdzam, że nie daję rady. Wszystko co robię jest pochłaniaczem czasu, doba jest dla mnie za krótka i czasem sił też brakuje, a ciągle tyyyyle do zrobienia... Dlatego będę potrzebowała pomocy Design Team'u, ale o tym nieco później.
Ponieważ właśnie zamieściłam pierwszy post na snipartowym blogu, zapraszam Was do zajrzenia, bo czekają tam małe słodkości.

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/01/powitanie.html

 Zapraszam serdecznie oraz życzę wielu kreatywnych pomysłów i działań nie tylko w tym roku, ale i w każdym kolejnym!!


Marta

6 komentarzy:

  1. Piękne są te tekturki! W szczególności podoba mi się to drzewko, niesamowite! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ...właśnie zobaczyłam stronkę GRATULACJE!!!!!!!!! Widzę ogrom pracy.....i cieszę się z nowego posta....już miałam przeczucie że znikłaś ....a tu taka niespodzianka:)....ostatnio robiłam kartkę o tematyce smerfy gdybym wiedziała że jest taki smerf bym dodała do karteczki :) Jeśli masz ochotę zobaczyć smerfastyczną kartkę zapraszam :http://inspiracjemarty.blogspot.com/2015/01/smerfy.html.....a teraz biegnę umieścić post info na pasku bocznym o candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O trzeba w poście to będzie w poście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne piękne! Wprawdzie widziałam nowości już wczoraj, ale dopiero dzisiaj mam czas na napisanie posta o candy! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, te prezenty dla Babci i Dziadka, akurat taka rameczka by mi się przydała za rok

    OdpowiedzUsuń