piątek, 6 lutego 2015

Dance...

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu 7dots studio.. tak jakoś mnie wzięło.. chyba temat mnie zainspirował, bo już od daaaaawna nie brałam udziału w żadnych wyzwaniach.

Temat brzmi Appreciating the little things in life. No właśnie moją taką małą rzeczą jest moja pasja... i nie chodzi tu o scrapbooking, a o pasję, której z różnych względów nie mogę czynnie uprawiać. Czternaście lat tańca zamieniłam na rodzinę, z tańca zrezygnowałam, gdy zaszłam w pierwszą ciążę, choć w pierwszym trymestrze jeszcze tańczyłam :). Później wyprowadziłam się za miasto, maleńkie dziecko, brak czasu, by się wyspać, a co dopiero by tańczyć, koszty dojazdu do Łodzi na zajęcia, były zbyt duże w porównaniu z naszym domowym budżetem... Musiałam znaleźć sobie inne twórcze zajęcie ...i tu z pomocą przyszły papierki :) Tańcem cieszyłam się na inne sposoby: powstał "You Can Dance", mnóstwo filmów o tańcu... Co prawda to już nie to samo co ruch, ale taka mała rzecz, a dawała (i daje) chwilę radości. Do tańca jeszcze wrócę... jak zadbam o siebie i swój kręgosłup, póki co stworzyłam taki taneczny scrap.

   






http://7dotsstudio.com/archives/18356


8 komentarzy:

  1. Super! Trzymam kciuki byś wróciła kiedyś do tańca

    OdpowiedzUsuń
  2. Great lo!!! lovely colors! Thanks for playing with us in 7Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful layout, I love colors !! Thank you for playing at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Really beautiful! Love your choice of colors - blues and spicy orange go stunningly together! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetne kolory i pełen pasji scrap :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :-

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapiera dech!!!
    Zapraszamy na naszego bloga kreacje.naszegagatki.pl oraz na karteczkową rozdawajkę https://www.facebook.com/naszegagatkipl

    OdpowiedzUsuń