czwartek, 25 czerwca 2015

Blog Hop - urodziny Snip Artu

O raaaany, ile tu pajęczyn! Strasznie zakurzył mi się ten zakątek, ale odkąd działam jako SnipArt, nie zaglądam tu prawie w ogóle... aż wstyd, ale po prostu nie mam czasu. Gdyby nie moje super zgrane "dizajntimki" sklepowy blog też by nie istniał. To dzięki nim on funkcjonuje, to one stają zawsze na wysokości zadań, które często są na cito, pilnują terminów... i mojego nierozgarnięcia :P Jeśli jest coś pilnego, to zawsze są w kontakcie do późnych godzin wieczornych... i za to je UWIELBIAM!!
Dziękuję Olu, Asiu M, Asiu D i Moniko!!!

Dziękuję również Wam, drogie scraperki i scraperzy, że jesteście, czytacie, piszecie, komentujecie i kupujecie! Dziękuję za każde miłe słowo i każde zlotowe spotkanie! Oby było ich jak najwięcej :)

Wracając do naszej urodzinowej zabawy, pora na pierwszą wytyczną. Nie będę oryginalna i niczym Was nie zaskoczę. Cóż mogłabym Wam zaproponować innego jak konieczność użycia w swojej pracy tekturki :)

Poniżej moja inspiracja - pamiątkowy album z mnóstwem zdjęć dla odchodzącej z przedszkola pani przedszkolanki, w którym pojawiła się snipartowa rameczka, napis Album i wiele innych tekturek na pozostałych kartach albumu, a całość wykonałam z papierów Pan i Pani Black.






 
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do Oli po kolejną wytyczną :)

13 komentarzy:

  1. Pięknie! Ale...gdzie zdjęcia środka? :P Ja się rozochociłam przy tej okładce, a tu koniec zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fotki środka brakło mi czasu, bo już klientka czekała, ale następnym razem cyknę chociaż kilka :)

      Usuń
  2. To ja dziękuję za wspaniałą przygodę, jaką jest możliwość współtworzenia SnipArtowego DT! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album :) miła będzie pamiątka

    OdpowiedzUsuń